DOMOV > ALPINISTIČNI VZPONI > Patricija Verdev

OcenaIV (IV+)
Plezal(a) kotizmenično
Višina100 m
Soplezalci Jaša Hrovat (ČAO)
Razmereletni vzpon

Začetek 2R

Izstop iz zajede na naloženo polico.

Začetek zadnjega raztežaja. (Foto: Jaša)

Komentar
V iskanju dobrega vremena ter nekaj novega je padla ideja o Tolminskem Migovcu.

Pastirski stan na planini na Kalu ponuja izjemno udobje, vrhunec pa vodno zajetje. Do tu sva prišla iz Tolminskih Raven.

Od planine Kal do pod stene dostop terja dobro uro. Najprej po poti proti koči na planini Razor nato pa v prvo (levo) grapo od dveh grap ki sta pod južno steno Migovca. Po njej do pot stene in pod steno v desno pod smer, ki je desno od kamina. (Primorske stene imajo res lep opis).

Vstop v smer označuje doma narejen klin. Od tem v desno in navzgor do udobne police ali meter višje kjer se ponuja skalni mostiček za varovanje (cca 20m, slaba skala). 2R Potem kakšna 2m v desno kjer te za robom preseneti klin. Od tem gor po zajedi ki postane rahlo previsna (IV). Slabe skale pa obvoziš po levi. Tu prides do platastega platoja kjer je zabit klin z črno vrvico. 3R čez skok proti zgornji zajedi, tam te pričaka klin (plus dva za stant) od tu po zajedi navzgor, ki ponuja dobre možnosti nameščanja varoval. Iz zajede me je nato zapeljala poč na desno ven kakšne 5m pred koncem le te. Bila je super odločitev saj tukaj že prideš na široko polico, ki je dodobra zasut od podora in bi bil izstop čez sam vrh zajede zelo neugoden. Nato še kakšne 15 do 20m proti levi (levo od podora) čez suder in naložene skale kjer najdeš star sveder. 4R sva začela slabe 10 m nad tem svedrom. Na deleč res izgleda kot lepa III v kompaktni skali. Pa hitro preseneti vstop v vodoravno zajedo, ki ima prislonjeno ob vstopu nezanesljivo skalo. S podprijemi, vijoličnim in zelenim frendom prides čez prečko (IV+) ter slediš zajedi, ki se vije v desno, tam prestopiš levo v plate nato pa prehod začneš iskati v desno 15m pod vrhom, v mini kaminu je bil še en klin.

Sestopila sva čez vrh Migovca po zahodni poti do planine na Kalu.

4-5 klinov, DMM 3 in 4 in BD 0.5, 0.75, 1, 2.

Ostali vzponi dne 22.05.2022 (6)